Vroeger werd de bezoekersregistratie in veel bedrijven bijgehouden op papier. Hele dossiers aan informatie en gegevens moesten daarom doorgespit worden om bij de juiste informatie terecht te komen bij het plannen van een nieuwe afspraak voor de bezoeker. Dat is echter nu verleden tijd, want inmiddels werken de meeste bedrijven met een digitale receptie door de software van DigiReceptie. Niet langer hoef je namelijk meer saaie bezoekersuitnodigingen te versturen om klanten te laten weten dat er een afspraak voor hen gepland staat, omdat DigiReceptie het mogelijk maakt om unieke uitnodigingen per mail te versturen. Meer weten? Lees hieronder dan snel verder. Hoe ziet een uitnodiging eruit?DigiReceptie maakt het mogelijk om de werkzaamheden van receptionisten te digitaliseren met de desbetreffende software. Afspraken inplannen kan namelijk via het portaal van DigiReceptie en verloopt systematischer dan ooit tevoren. Eerst wordt er een afspraak ingepland door de receptionist, waarvoor de bezoeker een uitnodiging ontvangt. Deze kan geheel zelf vormgegeven worden door routebeschrijvingen toe te voegen, contactgegevens te vermelden en een QR-code te tonen voor de afspraak van de bezoeker. De eerste indruk van de onderneming op de bezoeker kan zo geoptimaliseerd worden met de Digitale receptie software van DigiReceptie. Verder biedt DigiReceptie de mogelijkheid om de coronamaatregelen aan de klant te tonen bij de bezoekersregistratie in het bezoekersregistratiesysteem, zodat ook dit proces geheel contactloos kan geschieden. DigiReceptie aanschaffenBen jij geïnteresseerd geraakt in DigiReceptie en zou je graag meer informatie willen ontvangen over de software? Neem dan een kijkje op de website van DigiReceptie, waar er meer gevonden kan worden over de bezoekersregistratie, de app en de mogelijkheden die het systeem te bieden heeft. De experts van DigiReceptie schieten graag te hulp en adviseren waar nodig om de optimale klantervaring te realiseren voor de bezoekers van jouw onderneming. |
https://www.economy.nl |