Wel eens van een Hubspot bureau gehoord? Een Hubspot bureau werkt met Hubspot CRM. Het is perfect als je van leads écht klanten wil maken, en dat is wat elke ondernemer wenst. De CRM van Hubspot wordt beschouwd als de beste op de markt. Met het dashboard kun je zaken prima monitorenHet Hubspot CRM houdt gemakkelijk gegevens van leads bij, net als die van prospects en van klanten. Heel handig, en zeker met het dashboard kun je al deze zaken prima monitoren. Veel mensen hebben Hubspot CRM omdat het beter in staat is om belangrijke bedrijfsgegevens aan een account te koppelen. Dan kun je denken aan de gemiddelde omzet en het aantal werknemers van een onderneming. Wat zeker ook handig is, is dat Hubspot CRM koppelen aan Outlook en de Gmail agenda en houd je interactie op je mails bij. Zo kun je steeds precies zien wanneer bijvoorbeeld een potentiële klant een voorstel van je opent en leest. Zo kun je dus ook meteen het juiste contactmoment bepalen. Genereren van meer kwalitatieve leadsEen ander begrip wat je binnen de online marketing hoort is inbound marketing. Inbound marketing heeft maar één doel; het genereren van meer kwalitatieve leads. Inbound marketing zou je het koppelen van je marketing en sales kunnen noemen. Op die manier moet je in staat zijn meer leads en klanten te genereren. Binnen inbound marketing wordt uitgegaan van vier fasen: Attract, Convert, Close en Delight. Andere tools en andere softwareInbound marketing is een strategie waarmee merk en product zichtbaar gemaakt dient te worden aan potentiële klanten. Nou is dat het doel van elke marketingstrategie uiteraard, bij inbound marketing wordt echter gebruik gemaakt van andere tools en van andere software. Kies je voor inbound marketing, dan kies je idealiter ook voor de software van Hubspot. Dit is precies de software die je nodig hebt en die je ook helpt bij automation. Met Hubspot en met inbound marketing doe je het net even anders maar toch vooral ook net iets beter. En dat is nou waar het precies om draait. |